Agiliy Fellestrening tirsdager 21:00 - 24:00 konkurranse trening

Arrangør: Drøbak Hundeklubb
Påmeldingsfrist: 22.10.2024 23:30

Hele Hallen  21:00 - 24:00 - krever hall-medlemskap

Fellestreninger i hallen for agilityutøverne

Regler

Hjelpe hverandre. Først og fremst gjelder reglene inne som ute: Vi hjelper hverandre, inkluderer hverandre og har det GØY på trening – inne som ute. Det er laget egne regler for hallen generelt – som gjelder alle grener. Dette er våre interne regler som handler om gjennomføringen av treningen. Når det blir kunstgress blir det regler om inne og utesko mv.

Når hallen todeles. Alle parkerer foran og møtes inne i hallen, så deler man i grupper i samarbeid. De som trener i hallen ved tribune blir det stående parkert foran. De andre kjører rundt og parkerer bak -hvis de vil . NB! All kjøring skal skje på veien (der det står innkjøring forbudt). Det blir markert parkeringsområde for oss mellom hallene.

Banetegninger lages. Det blir lagd kombinasjoner i forkant av alle treninger. Dagens første gruppe bygger kombinasjonen(e). Dagens siste gruppe rydder bort.

Presis. I hallen blir det utrolig viktig at vi kommer presis og forlater banen presis. Uansett om vi er midt oppe i noen vanskelig eller hva. Vi kjøper to store klokker som skal henges opp i hallen. Og det kjøpes inn to alarmklokker for å ta tiden per runde.

Påmelding. Frist er kvelden før. I starten MÅ vi være nøye på dette, den som plukker ut kombinasjoner publiserer dette i ag-gruppen tirsdag, torsdag og fredag morgen, man velger utifra påmeldte til trening.

En og to hunder. Noen har betalt for to hunder. De skal gå med to hunder for hver runde. De som bare har betalt for en hund, skal gå med en hund per runde.

•    Alle har selv ansvar for egen trening, og må tenke sikkerhet for egen hund.

Les igjennom retningslinjer før du melder deg på, di finner du her: https://drobak-hundeklubb.no/next/p/84888/retningslinjer-for-bruk-av-hallen

Administratorer