Blåbærkonkurranse 2/3

Arrangør: Drøbak Hundeklubb
Påmeldingsfrist: 03.08.2024 16:00

Påmelding fra kr 75,00 inkl. avgifter

Drøbak Hundeklubb inviterer til Blåbærkonkurranse!

Blåbærkonkurranse er en uoffisiell konkurranse hvor hund og eier kan få prøve seg på å konkurrere. Blåbærbaner består av kun enkle hopp og tuneller. Hoppehøyden er 10-50 cm avhengig av hundens høyde, du velger selv hvilken høyde du vil hoppe på.

Blåbærkonkurranse er en hyggelig og morsom måte å løpe agility på. Her får du teste ut hva du og hunden din får til sammen - og kjenne på konkurransenervene i trygge omgivelser. Vi anbefaler ferske hunder å delta på blåbærhøyder!

Hunder uten napp i kl 1 kan delta, samt unge førere med erfaren hund.

Når: 3. august 2024 med stevnestart kl 10:00 og til vi blir ferdige, senest 18:00.

Antall: Vi setter opp 2 baner i løpet av dagen, hvor man kan få opptil 2 sjanser/løp per bane. Totalt 4 løp på to baner.
Tidsskjema blir publisert i FB-arrangementet når vi nærmer oss.

Hvor: Drøbak Hundeklubb

Pris: 75 kr per løp, 150 kr per bane eller 300 kr for alle fire løpene, per ekvipasje

Dommer: Stian Lindberg

Konkurranseleder: Yvonne Langerud

Underlag: Kunstgress (og gjerde)

Påmeldingsfrist: 3. aug kl 10, men det er deltagerbegrensning så ikke vent med å sikre deg en plass.

Hopphøyde:

• 10cm (Blåbærhøyde for XS og S)
  • 20cm (Blåbærhøyde for M)
  • 30cm (Blåbærhøyde for L og XL)
  • 40cm
  • 50cm

• Hunden må være minimum 12 måneder.
  • Avmelding kan kun skje vederlagsfritt ved bekreftelse med gyldig sykemelding fra lege eller attest fra dyrlege.
  • Kursdeltaker deltar på eget ansvar og er selv ansvarlig for eventuell skade hunden forårsaker.
  • Dersom en skade skulle ramme hund eller fører, kan det ikke fremmes erstatningsansvar overfor arrangøren med mindre skaden skyldes grov uaktsomhet fra arrangørens side.

Om du lurer på noe så send en mail til   agility.drobak@gmail.com

Dette er nummer 2 av 3 blåbærkonkurranser vi vil ha gjennom sommeren.

Vi vil også ha sammenlagt seier for alle 3 cupene om man deltar på alle.