Online rallystevne - juni 2024

Arrangør: Drøbak Hundeklubb
Påmeldingsfrist: 30.06.2024 00:00

Påmelding kr 100,00 inkl. avgifter

Drøbak Hundeklubb inviterer til uoffisielt onlinestevne i rallylydighet!

Konkurransen varer fra 10.06.2024 til 30.06.2024.

Det er valgfritt hvilken klasse du deltar i, men vi anbefaler den klassen du er i eller har opprykk til.

Alle baner blir gjort tilgjengelig når du melder deg på, så du kan velge hvilken du vil prøve deg på.

Pris er 100kr per ekvipasje, per klasse

Hvordan delta:

1. Trykk "påmelding" på dette eventet og følg videre steg.
  2. Få tilsendt en epost med en link til en facebookgruppe, der ligger alle banene tilgjengelig.
  3. Finn hvilken bane du vil delta i, øv, film så mange forsøk du vil og legg ut det forsøket du ønsker i facebookgruppen innen 30.06.2024. Husk å inkludere navn på hund, hundefører og hvilken klasse du deltar i.

Alle vil få kritikkskjema på melding på facebook og resultatliste publiseres i arrangementet.

Dommere:

Michelle Malmåsen og Wenche Skau.

Vi følger NKK’s regelverk under banebygging og bedømmelse. Konkurransen er uoffisiell og dommerne er ikke NKK-godkjente, men under utdanning.

Om du lurer på noe så skriv på arrangementet eller send en mail til drobakhundeklubb@gmail.com