Rallylydighet: Nybegynner/øvet (mandager)

Påmeldingsfrist: 26.08.2024 21:00

Vis kart

Påmelding kr 1 000,00 inkl. avgifter

Drøbak hundeklubbs rallylydighetskurs for nybegynner/øvet, er beregnet både for deg som er helt i startgropen og for deg som har trent rallylydighet en stund og som er klar for litt større utfordringer.

Kurset tilpasses ditt nivå og passer for alle raser og størrelser.

Dette kurset passer fint for deg som har en plan om å begynne å konkurrere, men som føler for å bli litt tryggere på de forskjellige øvelsene og trenger mer trening først.

Kurset er også fint for deg som ikke har planer om å konkurrere i det hele tatt, men synes rallylydighet er en morsom aktivitet å ha sammen med hunden. Her er det masse mental trening for din firbente venn.

På dette kurset lærer du hovedsakelig øvelser fra klasse 1 og 2 og vi starter så smått å se oppover til klasse 3 og elite etterhvert som ekvipasjene blir klare for dette.

Vi tilstreber oss å gi individuelle råd til den enkelte ekvipasje ut fra hvilket nivå dere er på.

Kurset avholdes mandager kl. 17:30 - 19:00

Oppstart; Mandag 26. august

Kurset gjennomføres 10 mandager

Siste kursdag er mandag 28. oktober

Forkunnskaper:

Du må ha gjennomført introkurs i Rallylydighet i Drøbak Hundeklubb og være medlem av klubben.

Instruktører:

Mette, Wenche, Maria og Tone

Ta med på kurs:

• Vann og skål
  • Halsbånd og line
  • Leker
  • Godbiter av ulike slag (det går mer enn du tror)
  • Bur/bil
  • Klær etter været

Ansvar i forbindelse med kurset:

• Påmeldingen er bindende.
  • Avmelding kan kun skje vederlagsfritt ved bekreftelse med gyldig sykemelding fra lege eller attest fra dyrlege.
  • Kursdeltaker deltar på eget ansvar og er selv ansvarlig for eventuell skade hunden forårsaker.
  • Dersom en skade skulle ramme hund eller fører, kan det ikke fremmes erstatningsansvar overfor arrangøren med mindre skaden skyldes grov uaktsomhet fra arrangørens side.

Ved spørsmål send gjerne en mail til drobakhundeklubb@gmail.com