Rallylydighet: Videregåendekurs (mandager)

Påmeldingsfrist: 11.03.2024 19:45

Vis kart

Påmelding kr 900,00 inkl. avgifter

Drøbak hundeklubbs videregåendekurs er beregnet for deg som har trent rallylydighet en stund og som er klar for litt større utfordringer.

Kurset passer for alle raser og størrelser.

Dette kurset passer fint for deg som har en plan om å begynne å konkurrere, men som føler for å bli litt tryggere på de forskjellige øvelsene og trenger litt mer trening først.

Kurset er også fint for deg som ikke har planer om å konkurrere i det hele tatt, men har trent en stund og synes rallylydighet er en morsom aktivitet å ha sammen med hunden. Her er det masse mental trening for din firbente venn.

På dette kurset lærer du hovedsakelig øvelser fra klasse 2 og vi starter så smått å se oppover til klasse 3 og elite.

Vi tilstreber oss å gi individuelle råd til den enkelte ekvipasje ut fra hvilket nivå dere er på..

Kurset avholdes mandager:

Oppstart; Mandag 11. mars kl. 18:45

Kurset gjennomføres 12 mandager, der det er pause i påsken og pinsen.

Siste kursdag er mandag 10. juni

Forkunnskaper:

Du må ha gjennomført introkurs i Rallylydighet i Drøbak Hundeklubb og gjerne ha fullført nybegynnerkurs eller ha annen erfaring med rallylydighet samt være medlem av klubben.

Ta med på kurs:

• Vann og skål
  • Halsbånd og line
  • Leker
  • Godbiter av ulike slag (det går mer enn du tror)
  • Bur/bil
  • Klær etter været

Ansvar i forbindelse med kurset:

• Påmeldingen er bindende.
  • Av-melding kan kun skje vederlagsfritt ved bekreftelse med gyldig sykemelding fra lege eller attest fra dyrlege.
  • Kursdeltaker deltar på eget ansvar og er selv ansvarlig for eventuell skade hunden forårsaker.
  • Dersom en skade skulle ramme hund eller fører, kan det ikke fremmes erstatningsansvar overfor arrangøren med mindre skaden skyldes grov uaktsomhet fra arrangørens side.

Ved spørsmål send gjerne en mail til drobakhundeklubb@gmail.com