Innetrening på Klypen for klubbens satsende ekvipasjer som konkurrerer.

Arrangør: Egentrening
Påmeldingsfrist: 15.10.2023 20:00

Søndag starter vi med innetrening på Klypen for klubbens satsende ekvipasjer som konkurrerer. Treningen er fra 18-20 og fra 20-22. Noen ganger er det ledige plasser på denne treningen og da åpner vi opp for alle som vil.

Klypen agility holder til på veien mellom Moss og Elvestad (rv 120), ca 30 minutter å kjøre fra Drøbak (på sommerføre).

Påmeldingen er bindende og kun for medlemmer i Drøbak Hundeklubb

Av-melding kan kun skje vederlagsfritt ved bekreftelse med gyldig sykemelding fra lege eller attest fra dyrlege.

Kursdeltaker deltar på eget ansvar og er selv ansvarlig for eventuell skade hunden forårsaker.

Dersom en skade skulle ramme hund eller fører, kan det ikke fremmes erstatningsansvar overfor arrangøren med mindre skaden skyldes grov uaktsomhet fra arrangørens side.

Hvis dere lurer på noe kan dere sende mail til drobak@klubb.nkk.no

Hilsen

Drøbak Hundeklubb